ВИДЕО сервис
Све вијести

Најновије вијести

Економија06/12/2019

КРЕАТИВНОСТ ЈЕ ДАНАС ЈЕДНА ОД НАЈВАЖНИЈИХ ВАЛУТА

 

БАЊАЛУКА, 6. ДЕЦЕМБРА /СРНА/ - Адико банка ће као банка партнер подржати Фестивал домаће оглашивачке индустрије "Но лимит САФ", који ће бити одржан у јануару 2020. године у Сарајеву, саопштено је из ове банке.

 

Фестивал "Но лимит" јесте такмичење у креативности на којем учествују агенције и оглашивачи из БиХ, са својим креативним радовима, те награђује најоригиналније и јединствене идеје које помичу границе, независно од врсте медија у којем су реализоване, наводи се у саопштењу.

Маркетинг специјалиста из Адико банке Сарајево Амра Бабић рекла је да је у маркетиншкој индустрији креативност пресудна за успјех, те да се ова банка континуирано труди да унесе новине на свим пољима свог дјеловања.

"Креирамо производе и услуге тако да својим клијентима олакшамо и поједноставимо банкарство колико год је то могуће, али без јасног и атрактивног оглашавања, наши клијенти не би били свјесни иновација на којима радимо", рекла је Бабићева.

Она је навела да Фестивал "Но лимит" подстиче креативност и оригиналност, те представља једну од многих у низу позитивних пракси које је ова банка одлучила да подржи у свом пословању.

Маркетинг менаџер Адико банке Бањалука Марија Панић изразила је увјерење да идеје подстичу нове идеје, те да ће размјена, коју ће омогућити Фестивал "Но лимит", бити пресудна за веће успјехе у маркетиншкој индустрији у БиХ.

"С обзиром на то да се трудимо да помјерамо границе и константно унапређујемо пословање како бисмо увијек били у прилици да понудимо нешто ново, једноставније и ефикасније, те чињеницу да смо једина специјалистичка банка у региону, сматрамо да смо и сами креативци у банкарској индустрији", рекла је Панићева.

Главни уредник портала "Медија маркетинг" и предсједник Фестивала "Но лимит САФ" Екрем Дупановић рекао је да је сарадња између овог фестивала и Адико банке логична јер је ова банка врло брзо постала препознатљиво име на регионалном финансијском тржишту, прије свега због креативности у пословању.

"Креативност је данас једна од најважнијих валута и зато нам се некако природним чинило да за партнера изаберемо Адико банку која се наметнула својом креативношћу у стварању и комуницирању банкарских производа", рекао је Дупановић.